Politica de retur

Catre:

Vedo.ro Strada Avram Iancu nr 492-500,mall VivoCluj, poarta nr 3, comuna Floresti, jud Cluj. cod postal 407280

Tel: 0749587105 Email: office@vedo.ro

Data:

Consumatorul are dreptul să se retragă din contract fără a da nici un motiv în termen de 14 zile lucrătoare, care se extinde la un termen de 90 de zile, de la data primirii produselor, doar achiziționând produse de pe www.vedo.ro. În cazul în care, contractul de vânzare acoperă mai multe tipuri de bunuri și furnizarea acestora este împărțită în mai multe părți, cele 90 de zile vor începe de la ultima parte livrată (ex. comandă împărțită); în cazul unei livrări repetate a bunurilor (se face un contract prin care mărfurile sunt trimise în mod repetat) perioada de 90 de zile începe de la prima livrare.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca va retrageti, vom rambursa suma, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare prin transfer bancar (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere); in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

In cazul in care ati receptionat produsele comandate, expediati produsele fara intarzieri nejustificate la urmatoarea adresa: Vedo.ro, Strada Avram Iancu nr 492-500, mall VivoCluj, poarta nr 3, comuna Floresti, jud Cluj,Tel: 0749587105 , in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor si sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionării produselor.

Produsul poate fi returnat numai daca este in: conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat(daca e produs care a fost sigilat de producator).

Retragerea din contract, fără a preciza motivul nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din contract la produsele a căror caracter exclude acest lucru din motive igienice (de.ex. rujuri, creme, șampoane, pensule de machiaj, periuțe de dinți, epilatoare, aparate de ras, etc). În situația în care produsul va fi început, deteriorat sau vizibil folosit, vânzătorul are dreptul să ceară contravaloarea pagubei.

In functie de starea produsului returnat, se va decide daca rambursarea poate fi acceptata.

In astfel de cazuri Vanzatorul va face o verificare asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului (cumparatorul trebuie sa precizeze un cont IBAN in RON, compus din 24 de caractere).